زمان ثبت نام دهمین آزمون استخدامی فراگیر سال 1401
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ تاریخ انتشار

آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی کشور اقدام به جذب نیرو از طریق برگزاری آزمونی جامع و هماهنگ در سراسر کشور کرده اند که دهمین دوره پیاپی این آزمون در سال 1401 توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

 متقاضیان شرکت و ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی لازم است ابتدا شرایط ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی سال 1401 و شرایط اختصاصی مربوط به دستگاه مورد تقاضای خود و لیست شغل محل های ارائه شده با به دقت بررسی کنند.

اعلام زمان ثبت‌نام دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

  •  ثبت نام مرحله دهم آزمون استخدامی کشور در نیمه دوم سال 1401 آغاز خواهد شد.

اعلام زمان برگزاری دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

  • احتمال برگزاری دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در اسفندماه سال 1401 یا اردیبهشت 1402 خواهد بود.

دانلود دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1401

لیست رشته ها و مقاطع تحصیلی مجاز به ثبت نام و لیست رشته های شغلی ارائه شده در آزمون سال 1401 نیز از سوی شرکت ها و سازمان های متقاضی به مجری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اعلام می شود.

در نهایت سازمان سنجش با جمع بندی و طبقه بندی شرایط ، قوانین، رشته ها، منابع و .... دستورالعمل نام نویسی آن دوره از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را تدوین کرده و تحت عنوان دفترچه راهنمای دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به داوطلبان ابلاغ می کند.

البته دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به صورت یکپارچه بوده و برای نام نویسی آزمون هر ارگان به صورت مجزا منتشر نمی شود.

  • دفترچه راهنمای استخدام دستگاه های دولتی معمولا با آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از سوی سازمان سنجش استخدامی اجرایی منتشر می شود.
  • دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آموزش پرورش سال 1401  هنوز منتشر نشده است در صورت انتشار، لینک دانلود در این مطلب بارگزاری خواهد شد.

 

به این مطلب چند ستاره می‌دهید؟(امتیاز: 4.6 - رای: 31)

ثبت نظر تعداد نظرات: 0 تعداد نظرات: 0
usersvg